Wednesday, October 24, 2012

Posisi Baru dalam kehidupanku..

Bila mencari sukar utk aku temui..bila tidak dicari ia hadir tiba-tiba...itulah perasaan yg selalu bermain dalam jiwa..hinggalah aku bertemu dengan seseorang..yang aku pun x tahu bagaimana aku bleh meyayangimya sebelum die menyayangi aku..

Nor Nabilah binti Ahmad itulah nama yang ada dalam pemikiran aku..dengan perangai selamba dgn tidak terlalu menunjuk-nunjuk dan tenang membuatkan aku yang ghairah utk mengenali dirinya..

Ternyata die berjaya mencuri perhatiaanku..cuma kini aku trlalu emosi kadang2 aku gagal utj mengawal perasaan aku..

Apatah lagi sekarang aku runsing dgn perkerjaanku..jika aku betul2 berpindah kerja ke tempat lain..pasti aku akn brjauhan dgnnya.. Ya Allah kenapa dugaan ini selalu aku rasai..Namun aku berserah padamu..kerana kau lebih mengetahui apa yg terbaik utk hambamu..

" Aku harap die yang terakhir buatku.."

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com