Tuesday, June 10, 2014

Coretanku Terakhir

Wahai cinta, aku akui kesilapanku utk cuba menghilangkan kepercayaanmu..aku tahu kesilapanku sehinggakan aku takut berdepan dengan mu..
Wahai cinta, aku mengerti kesengsaraanmu saat aku mendustai cinta kita namun aku xpernah lagi utk menerima cinta selain mu..memang benar itu semua salah aku..kini aku mengerti bahawa aku perlukan mu..
Wahai cinta, saat aku meninggalkan mu..aku pernah berkata, kita perlu menjarakkan hubungan kita utk mematangkan hubungan kita..jika suratan takdir, pasti kita akn dijodohkan dan bertemu semula..
Wahai cinta semalam adalah saat aku tunaikan janjiku..sejak ketiadaan mu disisiku membuatkan ku trcari-cari akan dirimu..bukan kerana aku trdesak namun hati aku tidak mampu menipu lgi..aku x mampu nak mempertahankan egoku..bahawa sebenarnya engkaulah yang trbaik buatku...
Wahai cintaku..apabila aku menyedari kau yang trbaik buat diriku...aku yakin akan keputusanku bahawa mungkin kaulah jodoh yang tertulis buatku...namun aku tidak meyangka saat itu kau sudah memiliki hati yang lain...Bertapa hancurnya hatiku...mungkin Allah ingin menduga ku sekali lagi...aku redha dan pasrah.
Kini aku menyedari kau bukan miliki ku lagi..aku trpksa akur dan trima dugaan ni...jika peluang itu ada sekali lagi pasti aku tidak lagi mempersiakan dan menjagamu seumur hidupku...
Inilah nama dugaan buatku..aku sering memberi peluang akan org lain..tapi aku tidak pernah dpt peluang kedua utk kesilapanku...aku tidak meyalahkan dirimu kerana engkau telah pun memiliki insan yg trbaik buat dirimu...
Aku dh cuba utk buat kali trakhir dan utk memastikan bahawa aku pernah mencuba....
Aku ingin kau tahu aku sayangkan kau Nor Nabilah binti Ahmad. Tapi kau tidak mampu memberikan aku peluang buat kali kedua....

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com