Thursday, June 26, 2014

Aku dan Dia

Hari kedua tanpa berita, aku terpaksa lalui dengan penuh kesunyian dan resah. Setiap masa aku tepuk dada dan hati aku lalu berkata " Remy Kuat dan Remy Mesti kena redha ".

Sebenarnya hati dan naluri aku terasa kamu datang ke sagamat bawa cinta semula hari ini, rupanya itu hanya mainan hati mungkin hnya ingin meredakan hati. haishhh...berangan rupanya aku..

Sepanjang masa aku cuba sibuk kan diri. Aku bertuah ketika ini Movie Transformer 3 baru sahaja kluar dan ramai orang. So aku boleh curi kesibukan disitu.

Petang tadi Shah antara sahabat aku kat sini datang menjenguk aku. Dia dan apek tahu kisah aku kerana ada sedikit aku menceritakan dan luahkan pada dia. Kemudian aku mengajak dia minum petang. Tiba-tiba aku terlihat sepasang mungkin suami isteri yang anggaran umur awal 30an duduk berdua minum petang.
Terus hati aku berkata, aku rindu dia. Apa yang aku lihat di hadapan mata aku itu serupa seperti dulu aku dan engkau duk minum bersama. Maafkan aku kerana aku rosakkan kebahagiaan kita.

Kini aku hadir mengubat luka sayang. Aku ingin kita bahagia bersama. Serius aku amat merindukan kamu. Namun aku redha dengan apa yang berlaku dan keputusan dari kamu. Walaupun pahit terpaksa aku telah kerana kebenaran itu kadang-kadang meyakitkan..


" Berilah aku peluang sekali lagi Nor Nabilah Binti Ahmad"

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com