Tuesday, June 24, 2014

Hari Pertama 25 Jun 2014

Aku seolah-olah sudah merasa kehilangan seseorang seumur hidupku. Adakah ini pertanda awal atau dugaan aku untuk tabah dan sabar. Adakah benar aku ni bahagia selepas sengsara?

Aku tahu tidak semua perkara itu kita belajar melalui kesilapan kita dan baru itulah kita mahu sedar. Apatah lagi apabila ia melibatkan perasaan dan hati. Pasti ada orang lain terlibat merasakn sengsara dani menjadi fobia serta akan terus berhati-hati.


Aku terasa sunyi, tiada lagi mainan hati yang boleh aku ungkapkan. Hati sering bertanya pada diriku, adakah dia sebenarnya ingin memilih insan lain, tpi kehadiran aku meyebuk mengganggu hubungan mereka? Ya Allah fikiran negetif apakah yang sedang bermain di fikiran aku ni.

Namun perkara yang sebaik-baik aku kena fikir adalah JODOH ITU RAHSIA ALLAH, apa yang terjadi ada hikmahnya. Insyallah aku akan berusaha dan sabar sehingga aku yakin dia betul-betul dah buang aku dalam hidupnya, tapi tidak bermakna aku berhenti berdoa untuk kebahagiaan kami suatu hari nanti.

Insyallah.

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com