Tuesday, July 8, 2014

Aku akn tinggalkan semuanya

6 July 2014 bersamaan 8 Ramadhan 1435H. Sekian lama aku tidak bawa org yg aku syg dlm hidup berjalan2, sekali lagi aku bawanya ketempat yg pernh aku bawanya pergi dulu.

Perlawaan aku sedikit pun die tidak menolak. Aku sgt happy itulah sebahagia Ramadhan yg penuh makna bagi diriku.

Kenangan aku 1st time naik Melaka cruise bersamanya berwarna kembali apabila sekali lagi aku membawanya naik.

Aku terlihat senyuman dan kegembiraanya tapi hati aku masih takut.
Sepanjang 2 hari aku mengambil cuti dipenuhi bersamanya. Aku cuba bertahan dan sabar utk mengambil hatinya semula.

Allah telah mengaturkan dengan baik. Di temani sahabt2 aku Apek/isteri dan syah bersama Teman wanitanya. Kami berbuka puasa bersama2 dan berjalan2 sekitar melaka.
Walaupun penat tpi aku happy. Bila dapat bersama Nabilah. Aku memohon pada Allah swt agar suatu hari nanti dia akn sentiasa bersamaku dan aku ingin menghabiskn sisi hidupku bersamanya Amin..

Kini aku lebih kuat tinggalkan semua hobby aku dlm dunia kereta sementara waktu. Aku kena kerja keras utk mencari duit utk menjadikan hubungan kami lebih baik dan di redhai. Walaupun Nabilah belum pernh mengungkapkan apa terima aku atau pun tidak tpi cuba jadikan ini semua sbgai cabaran dlm hidup aku. Kerana Dia adalah kekuatan aku skrg...Sayang aku cinta aku utk dia. Insyallah aku akn jadi suami yg trbaik utk kamu 1 hari nanti..

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com