Saturday, July 5, 2014

Jangan Membenci diriku

Selepas 2minggu lalu bertemu hari ini baru dpt bertemu dgnnya. Ia aku tak nafikan hati aku dan perasaan aku umpama aku baru jatuh cinta dgn kamu.

Tapi aku dpt rasakn perasaan kamu trhdp aku masih hambarkan. Aku betul2 kesal dgn sikap aku yg dulu. Aku dpt rasakan kini aku juga sgt kecewa dgn sikap aku.

Andai engkau pergi memilih yang lain. bagaimna cara aku nk memaafkn diri aku.
Mungkin aku akn pergi jauh. Tapi aku tak dpt bygknnya..

Sayang aku trlalu dlm. Rindu aku selalu kuat. Cemburu ku semakin buta. Kerana aku trlalu sygkn kamu Nornabilah bt Ahmad.

Ya Allah lembutkan hati dia.....

"Jika Kesilapanku yang dulu menjadi mimpi ngeri, curahkannya dgn kenangan indah yg pernah kita lalui agar ia kembali segar dan bahagia"

Nabilah skrg aku hadir utk meyambung cinta kita bukan ingin melukakn hatimu lgi. Aku akui aku semakin syg. Dan aku semakin takut kehilanganmu...

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com