Wednesday, June 22, 2011

HoLiday & Percutian

Holiday & Percutian...bunyinya berbeza tpi maksudnya sama je..Pi holday mmg best tpi tu la duit cnfirm byk hbis..selagi aku xde commitment aku mampu nk penuhkn keinginan aku..esok lusa klu dh ada yg steady trpksa la aku kena keep slowly...

Klu tahun lepas aku dpt pi melancong negara luar..tpi xde la luar sgt..Cuma pi PHUKET je..kat sna mmg byr free life style...Happening..laut die memang cun..biru gelebu..x pernah aku tgk air laut mcm tu biasa dpt tgk kt tv je..yelah aku ni smua hidup bdikari Mak ayah aku org biasa je dh mereka x pernah nak mnja2kn anknya atau beri kemewahan..so bila aku dh bekerjaya baru aku dpt nikmati semua tu..dah alang2 aku pi PHUKET tu..aku x ketinggalan pi melawat Pulau Phi Phi island...pulau rhu dan byk lagi..seharian aku dikelilingi mta salleh dh duduk kt dlm
Boat dn pulau..tpi memang puas..3 hri 4 mlm aku kt sna..puas gila aku bshopping..tpi shopping utk kwn aku..aku cuma dpt shelai baju je..total keseluruhan RM2k...

Pastu awal tahun haritu aku pi dlm negeri je..iaitu langkawi..dulu pi sna time kecik2 je..now bila dh mampu aku pi sndri dgn kwn bljr n housemate aku kt JB..total semua 8org..mmg best..jrg dpt lepak n brcuti ngn kengkwn rapat..disna kiteorg sewa van..sgala tmpt kiteorg pusing..cuma satu tmpt keje iaitu makam mahsuri..yelah makan atuk sndri pun x pi lagi nk pi makam org yg x kenal..hahaha..melawak je..so total pebelanjaan lingkuangan RM700 je sbb naik Flight..

So aku dh nk plan utk hujung tahun or awal tahun depan..kemana destinasi seterusnya..andai xde keberatan aku dn plan nak pi Bandung atau Jakarta..tpi entah brgntung pada keadaan..tpi klu ikutkn plan yg trbaru..aku ada hajat yg lebih besar pada bulan sywal tahun ni..itu pun klu mnjadi..apa pun..aku just let to keadaan..hope semua dpt brjalan dgn lancar...tgk la tahun ni apa plan yg cnfirm..pikir mcm nk pi phuket lagi..sbb ada James Bond island and Koh SaMui aku x pi lagi..so wait and see ya..

The best Of;
Takumi in holiday..

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com