Wednesday, June 22, 2011

Kau Kekal dalam hatiku...

Hilang sikit rasa rindu aku bila aku dpt menatap wajahnya...hilang juga rasa bimbang yg tramat sgt atas keadaan dia...semalaman aku tidak dpt lena dgn sempurna..bila sadar dri mimpi pasti aku trfikirkan keadaannya..dn pasti gambarnya saje yg dpt aku bertanyakn khabar dri jauh...

Bila aku dpt dgr suaranya hati aku trus trduduk..namun aku ttp control macho dri pandangan matanya...ni kali kedua aku jatuh cinta dgnnya...Aku sentiasa akan mngizinkn dirinya bertahta dlm hatiku..biarlah apa2 pun jua memdatang aku ttp dgn janji aku...aku sentiasa menunggu mu...
Namun aku akn hormati kputusan kamu..buat masa ni aku xkn gnggu kau shingga kau benar2 sedia utk bersamaku...walaupun aku berdiam diri..tapi aku sentiasa mgingati diri kau...
Diri kau trlalu brmakna buat diri aku...

Aku xkn benarkn sesiapa pun yg cuba merampas hati aku dri kamu...krna hati aku sntiasa utk kamu seorng hingga akhir hayatku..
" cukuplah hanya kau sahaja yg bertahta dihati ku"

Tulus ikhlas; Takumionizuka

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com