Tuesday, June 21, 2011

Kuatkan Semangat ku..tetapkan pendirianku..

Tak selalunya senyuman itu berisikan kebahagiaan...namun aku tetap akan terus tersenyum...bahagia atau pun tidak aku harap aku diberi ketabahan yg berterusan..Aku tetap akan teruskan walaupun dilimpahkan dengan seribu tanda tanya..siapalah aku dimuka bumi ini....siapakah akan menjadi penyangkut kebangkitan semangat aku...tiada...mungkin ada tapi mungkin hanya seketika...Bukan senang ingin merealisasi impian yang kita bina...sejuta dalam satu manusia mungkin dapat merasakannya....adakah yang itu adalah aku dalam kalangan sejuta manusia??..

Jauh aku berfikir..tapi karam juga aku akhirnya....skrg aku cuba utk berenang ketepian utk mengangkat satu semangat utk teruskan bernafas.....Sampai bila aku harus dibuai dengan impian kosong ini...sejauh mana aku dapat berjalan sambil memegang satu hasrat....adakah hasrat itu adalah sekadar Mimpi kosong ku.....

Sakit..aku sangat sakit...aku memilih jalan singkat utk terus terjun kedalam lautan....aku x sangka ikan dolphin bukan mudah utk dijinakkan.....namun aku tetap cuba berusahakan utk teruskan pendirian aku..shingga aku rasa puas dengan apa yang aku telah usahakan......Hati Takumi bukan utk dipermainkan..tapi utk dihargai dan dimiliki.....cukup aku akhirkan keputusan yang telah terungkap....aku akan teruskan smpai akhir waktu aku perlu menarik diri....Aku cuma perlu susah senang bersama....x kira dimana aku berada...kerna itu tanggungjawab aku sebagai seorang hamba yang punyai perasaan....

Aku akan terus menunggu seperti janji aku...seperti apa yang pernah aku khilafkan....tapi bukan utk menunggu dan dibiarkan....aku cuba kuatkan semangat ku dan aku cuba berdiri tegak dengan pendirian ku....
namun semuanya terletak pada nulari kasihmu....aku akan turuskan tersenyum sehingga aku rasa ia tidak bermakna lagi......Takumi In New Life tidak akn toleh kebelakang walaupun sekali lagi.....namun aku bisa terima dengan apa saja yang bakal terjadi.....

" Tiada Untungnya siapa yang memiliki ku...tapi beruntungnya aku miliki kamu" 

Nurkilan Terakhir: TakumiOnizuka

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com