Saturday, June 18, 2011

Setianya Aku Menunggukan...

36 Jam sudah berlalu...aku masih menanti jawapan dari pada seseorang..haisshhh...aku redha segala apa yang bakal berlaku...Ya Allah..tabahkn hati aku jika jawapannya hanyalah mehampakan diri aku....dan Lindungilah hati aku andai jawapanya amat mengembirakan buat hamba mu ini...

Benar sungguh kata aku....Kekecewaan seorang itu sudah pasti ada dalam genggaman..tapi kegembiraan itu belum tentu miliki kita...Inilah yang selalu bermain dalam fikiran aku...aku dah terasa jauh plak...bila aku senyap die pun senyap dah..bila aku wish gudnite die langsung x balas...skrg tambah plak lelaki yg asik duk kejar die tu dh mula berlegar2 diruang hidup die..tambah plak sikap buruk aku ni..mudah plak merendah diri...bab2 mcm ni serius gila aku memang selalu kalah...kalau la dalam otak aku ni bleh terpampang kt skrin tv ke, wyg ke kt orang ramai apa yang sedang aku fikirkan..sure orang lain tergamam tgk aku...

Sekarang ni aku lebih byk bersedia utk mendengar jawapn dan keputusan Negetif dari Positif....sebab jawapn yg selalu aku dpt dri die adalah negetive je....so aku skrg pun bersedia mendengar jawapn yg sama...tapi klu jwpnnya kali ni positif..gua buat style gua la...gua happy gua relaks...hahahhaa...Poyo je lu...

sekarang aku cuba nak duk relaks..aku bagi die masa utk fikir sebaik2nya utk diri dan masa depan die...yelah aku ni bukan lah ada masa depan sgt...huhuu...tapi kalau die terima aku..aku harap die bleh terima segalanya apa yg aku ada...dan aku nk die tahu aku ni serba kekurangan..tapi aku cuba dan aku yakin aku mampu menjaganya..kalau ia benar2 terjadi aku akan hidup bersamanya satu hari nanti...

Tanggungjawab aku sebagai GENTLEMAN aku dah buat...walaupn sebenarnya aku ni pemalu dan pengecut...dalam FB & Blog bleh la aku berucap pnjg jelar..tpi bila live gugup...jgn time akad nikah pun gagap sudahlah,....Apa2 pun aku dah cuba yang terbaik.....Saya hanya tunggu keputusana dari awak je....Andai awak bleh terima saya sebagai teman hidup awak...saya janji saya akan menjaga awak dan masuk minang awak bila ada rezeki nanti erkk...heheheh...

Okehlah..aku dah terasa mulut aku ni dah bau longkang plak..so better aku cau dulu la yerk dari berkata-kata...however I miss you..heheheh..Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com