Monday, June 20, 2011

I'm Always Waiting you..

I'm Waiting You? dah mcm lirik lagu je kan....haishhh hati aku hari sgt happy..aku dh lama x rasakn mcm ni...bila dapt berbual dgn die tdi hati aku sgt bahagia...sedikit perbincangan peribadi masih lagi tertangguh..harap dapat diselesaikan dalam masa terdekat....

Bila Takumi dilamun cinta byk perubahan akan dapat lihat...C.I.N.T.A itu lah segalanya,,,dgn cinta seseorang itu bleh berubah daripada yg buruk pada yg baik..dari pada yg baik jdi kepada yg buruk...dengan cinta gak aku dapt megubah dalam rohani aku sndiri...Tapi adakah cinta itu milik aku? Masih lagi x terjawab...

Terima kasih krna sedikit memberi aku ruang utk rasakan begini...
Sekian lama aku x terasa perasaan mcm ni...kalau ada aku biarkan ia berlalu pergi..tapi utk kamu..sy x sanggup lepaskan begitu saje...saya cuba buktikan apa yang sy ada...utk awak...selagi sy masih hidup awak akan bersama sy..hingga akhir hayat sy..kerana I'M Always Waiting You...

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com