Wednesday, August 8, 2012

Aku akan akur jika di sebaliknya..

AKURNYA...aku sebagai insan biasa, hidup kekadang kena terima kenyataan...Namu selagi hidup diberi tuhan aku akan cuba lakukan dengan baik...

Tak semua apa yang kita rancang akan menjadi kenyataan...ia hanya rancangan sebagai manusia biasa, sesungguhnya tuhan itu lebih mengetahui...Kuselitkan setiap Doa-Doaku bersama Impianku..Hanya ditelapak tanganku yang layak mendengar setiap lafaz bicaraku untuk disampaikan kepada Allah yang Esa...

Segala apa yang ku Pohon adalah untuk kebahagiaan didunia dan akhirat dan dijauhi dari api neraka...
Tiada manusia yang mahukan kesedihan..tiada manusia yang mahu kekecewaanku...

Aku berharap dengan apa yang aku lakukan kini diberkati Allah...dan dijauhkan dari kesilapan untuk kali Kedua...

" Ya Allah kuatkan hati hamba mu ini , untuk lalui dugaan-dugaan darimu, berkati segala apa yang aku lakukan untuk memenuhi kebahagiaan didunia manakala disebaliknya hanya engkau sahaja dapat mengetahui dan mengukurnya....Amin..."

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com