Wednesday, August 15, 2012

Jika itu memang jodoh dan takdirku..

..

Sekali memandang..aku nmpk teguh, kuat dan tabAh...tpi siapa tahu apa yg aku rasai disebalik wajah dan apa yg trselindung didlm dada ku...

Rindu yg amat myeksakan ini seolah mmbuatkn aku sgt mmbenci semula apa itu rasa cinta dan rindu...

"persoalannya inikah yg aku mahukan?"

tpi jawapannya ini yg terpksa aku tempohi...

Aku tertanya-tertnya, andai ketentuan takdir Dia adalah jodohku...adakah patut aku lepaskn dan membenarkn die pergi mcm tu saje? Adakah patut aku lebihkn ego aku konon2nya aku perlu mengalah sedangkn pertemuan dan perpisahan itu kuasa tuhan? Stress aku..! Aku x nk aku myesal satu hari nnti...

Satu yg prlu dipersoalkn jika die benar sygkn yg prtama die xkn ada sygkn yg kedua...aku xnk die trseksa Ats dasar kesian...sdngkn aku tahu die sygkn aku dan aku sygkn die...aku tahu kita saling memerlukan tapi knpa kita pilih jln berpisah utk tunjukkn ego masing-masing..?

Namun aku x mmpu mnipu bila aku brdepan denganya...mulut mgkin boleh mnipu tpi hati kita x bleh brbohong...

Memang aku sayangkan dia ..Semoga tuhan melancarkn perjalanan aku dn dia...Amin..

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com