Sunday, August 12, 2012

Kerana kesetiaan aku terluka..


Ini perasaan biasa yg aku lalui..salah satu perkara yg cukup aku benci dalam kehidupan seharian...sejauh mana aku pergi..perasaan itu mesti akn ikut bersama...mana mungkin perasaan itu x ikut bersama selagi aku belum temui apa yg ku cari..

Apa-apa pun inilah kehendak akukn..sukar nak buat org fhm apa yg kite nak..dorg hnya fhm bila kite senyum gelak ketawa dorg ingt kita happy..bila kita murung dn brsedih itu maknanya kita kecewa..hurmm..itu x penting bagi aku..

Apa yang penting..hidup kena berani hadapi kenyataan..Cuba dan lakukkan yg trbaik utk diri sendiri agar satu hari nanti kita takkan meyesal....biar lah dlm perasaan ni sesal sekrg jgn kemudiaan hari..selagi ada kekuatan utk bersabar selagi itu kita tabahkn diri..org yg kita syg xkn mungkin akn sentiasa bersama kita...Kan..

Aku sentiasa bersama dgn janji aku..demi kesetiaan aku snggup terluka deminya..biar aku terluka..biar aku menanggung ini semua..kerana aku sangat sayangkan die..selagi ada cinta..selagi ada kekuatan aku akn pikul semua ni sendiri..biar org kata bodoh sekalipun namun aku ttp dgn pendirian aku..kerna hanya aku sahaja yg mampu mengubahnya..

" Aku tidak mencari seseorang kerana ingin bercouple..Dan aku tidak juga mencari die utk Nafsu...Namun kehadirannya cukup utkku jadikan yang halal buatku serta menemani sepanjang hidupku..

Coretan Dariku....

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com