Thursday, August 16, 2012

Aku berputus asa..

Sepanjang perjalanan aku dri tempat kerja hingga ke bazar ramadhan..hanya untuk memcari sebungkus popia dan kebab daging beserta air jagung...utk mnjadikan santapan berbuka puasa yang ke27...Allhamdullillah hmpir cukup puasa ku...

Namun bukan itu yg aku ingin coretkan utk diri aku..Malah spnjng perjalananku pelbagai masalah aku cuba selesaikn..tapi aku semakin lemah..sbnarnya dah lama aku serapkan segala masalah aku disebalik senyuman...tpi ada kalanya aku tewas utk berhipokrit..

Kini Aku hnya mampu berkata , selagi tuhan belum memanggilku utk pulang selagi tu aku harus teruskan perjalananku...
walaupun sesakit mana, sesempit mana aku akn teruskan jua...

Memang aku semakin putus asa dengan semua nie..keriangan aku semuanya hnya sementara..sudah tiba masanya aku tanggung semua ni...andai satu hari nanti aku trpaksa meyembunyikan diri..aku ingin memohon maaf kpda keluargaku..dan juga org yg aku sygi..

Jangan risau aku boleh berdikari sendiri utk hidup...doakan yg trbaik buatku..semoga Allah melindungi ku...insyallah..

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com