Friday, August 10, 2012

Keserasian membawa kebahagiaan..

Hari nie aku menghabiskan masa aku bersama rakan2 belajar aku dulu...
Dah xde apa2 plan kami pun bermain bowling di Ampang bowl Pelangi leisure mall..

Sedang aku menumpukan perhatiaan pada permainan aku yg x seberapa nie..tiba-tiba mata aku mengalihkan pandangan pada sepasang suami isteri yg sedang bermain bowling di lane sebelah...

Apa yang meyebabkan aku trtarik pada mereka adalah mereka punyai minat yg sama..saling berinteraksi utk memperbaiki permainan mereka..serta mereka saling bertukar senyuman antara satu sama lain..sweet kan..heed

Tambahan, mereka mempunyai baby kecil..dan apabila baby itu menangis mereka hentikan permainan dan suami isteri itu terus mendapatkan ank mereka yg sedang nangis..alangkah bahagianya kan..

Semoga satu hari nanti aku akan lalui seperti itu..insyallah...

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com