Saturday, August 18, 2012

Andai aku tidak bersuara lagi..

Sejak hari itu..aku dpt rasakn satu perubahan yg akn berlaku..walaupun aku nmpk mcm cool tpi sebenarnya hati aku makin rebah..

Ya Allah, bagaimana harus aku harungi semua ni...

Sungguhpun aku selalu berdoa utk permudahkan hubungan kami, limpah rezeki kami utk menjadikan hubungan yg lebih baik, panjang jodoh kami..namun aku masih lagi mengharungi kesukaran utk mengukirkan senyuman..

Senyumku, tawa ku..sebenarnya hanyalah utk die...untuk die tahu aku bahagia bila dgr mereka sudah berbaik...supaya hati aku trluka dan barulah aku akn sakit dn boleh pergi tnpa rasa myesal...

Inilah kehidupan yg sbenar..ia amat meyakitkan...mengelatar jari jemari ku untuk ku coretkan ini..seolah2 aidilfitri kali ini tiada sinar dan harapan buat ku...

Keputusannya harus aku hormati..mgkin aku x mampu nak anggap kau sbgai kawan..tpi biarlah aku trima kau sebagai KENANGAN...

nostalgia ini akn membuatkan ku lebih matang...

Aku akn cuba jauhkanya klu itu yg die mahukan...

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com