Thursday, August 9, 2012

Terima kasih kerana menghargaiku..

26 tahun aku hidup...dan tak pernah aku rasa ada org yg masih hargai kehadiran aku...

Sejak kehadiran die, aku seolah-olah dihargai...aku harap kerasian ini akn terus berpanjangan...walaupun aku sedar apa yang sebenarnya berlaku adalah kekdang meyakitkan diri, tapi aku masih setia berdiri disini...

DEGIL- aku mmg degil dalam hal mcm ni...x salah klu aku degil untuk cuba dapatkn kebahagian aku sendiri..tak kira apa org akn ckp..namun aku ada impian aku sendiri dan aku ada kputusan aku sendiri..

Selagi hati aku mampu untuk menampung semua ini..selagi itu aku akn trus disini...

Cukup setiap kata-katanya memberikan aku semangat..memberikan aku tenaga utk mengharungi semua ini sorang diri...walaupun aku tahu jika satu hari nanti die x bersama aku..pasti double trouble aku tertonggengkan...yang penting selagi die perlukan aku..aku akn lakukan yg trbaik buatnya..insyallah..


Sayang terima kasih untuk penghargaan ini...kehadiran kamu begitu bererti bagi saya...walaupun apa org nak kata..sy percaya..awk mampu bahagiakn hidup saya ..

Kini saya mula tersenyum...

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com