Saturday, August 25, 2012

Nasib x meyebelahiku..

Tak sangka terlalu percayakan staff aku..aku trperangkat lgi...

Hari ini aku dikejutkn kehilangan wang Petty cash hampir RM5k..mana aku tak trkejut..namun sbagai pengurus aku trpksa pikul perkara ini ats dasar nama tnggungjawab...

Benda nak berlaku aku redha jelah..aku mmg badi peggang duit ni..apakan daya ats dasar cari makan aku terjerumus juga dlm timbunan duit pihak syarikat...

Kita kerja keras sekalipun utk syarikat sekali kita tercapik sikit mmg tiada maaf lagi...Dah nasib aku..susahnya aku aku trpaksa tnggung...

Skrg hnya mampu bertindak tenang utk menerima soal jawab dari pihak syarikat..Bermulanya hari ini jgn bagi muka pada manusia walaupun sekali.. Berpada-pada wahai Ruzaimi...Selagi aku keje bersama manusia perkara sebegini tidak akn dpt di elakkan...Tak tahulah satu hari nnti klu aku dpt berkerja dgn binatang..mgkin baru akn terhenti...

Sujud dan berdoa agar aku tidak berputus asa..dan aku dpt menerima segala yg bakal berlaku esok dan akan datang...amin

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com