Friday, August 17, 2012

Sekali lagi...


Sekali lagi aku berkata...
Mungkin kau lupa apa yg pernah aku katakan..Andai aku hanya ada satu pilihan..aku akn trus bersama kau..dan andai aku ada 2 pilihan..aku ingin melihat kau bahagia bersamanya...

Sayang, dengar baik-baik aku akn sentiasa bersama kamu..jika aku punyai satu pilihan utk melihat kau dan aku bahagia bersama..

Dan...aku akn tinggalkan kamu jika aku melihat kau dan die bahagia..
Jgn bohongi aku jika kau kata kau x bahagia jika selagi kau masih mengharapkan kehadirannya..

Tiada alasan utk aku membenci walaupun kau memilihnya..malah aku ingin melihat kau bahagia...itu sudah cukup utk aku mengerti die berhak utk memiliki kamu...

Setiap Kasih dan sayang ada pengorbanan tersendiri..mgkin die yg trbaik buatmu..jika kau gagal utk bersamaku....

Aku tetap sayangkan kamu...

No comments:

Post a Comment

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Semoga Kebahagian kita hingga Ke syurga

Dari Lagu Hati Aku Berkata:


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com